wtorek, 28 sierpnia 2012
Bank Pocztowy wybrał agencję reklamową. Nie jest wykluczone, że za kilka miesięcy przejrzy także oferty domów mediowych.
Menedżerka awansowała na stanowisko strategic alliance managera.
W dziale marketingu firmy utworzono nowe stanowiska
W najnowszej odsłonie kampanii Netii Tomasz Kot wcielił się w francuskiego amanta z lat 70. Motywem przewodnim kampanii jest "Co ci serce dyktuje".
BrandFun.pl zajmie się wizerunkiem firm i brandów w wyszukiwarkach.
"Kurier TV", "Super TV" i "Tele Max" ukazały się w nowej formule i z większą objętością.
Nowy creative supervisor w agencji.
Do agencji przeszedł z Young & Rubicam Brands.
Dom mediowy ma nowego art directora i media plannera.
Wydawca zdecydował się wzmocnić sprzedaż magazynu gadżetem.
Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii kredytów.
Dom mediowy prowadzi kampanię promocyjną dla urzędu miasta.
Agencja jest twórcą nowego serwisu domu maklerskiego, który docelowo będzie publikowany w 14 krajach.
Działania reklamowe zaplanowano do jesieni przyszłego roku.
Amerykańska gwiazda promuje nowy samochód sportowy.
Reklam argentyńskiego piwa inspiruje się filmem Burtona.
Kryzys dotyka do niedawna świetnie rozwijającą się branżę.