piątek, 31 sierpnia 2012
Mimo spadków przychodów Telewizji Polsat cała grupa odnotowała wysoki wzrost w II kwartale br.
Francuska sieć ustami globalnego szefa przekonuje o zaangażowaniu w nasz rynek.
Menedżer po 16 latach odszedł z Polkomtela.
Importer ma m.in. nowego szefa działu reklamy.
Do wydawnictwa dołączyli specjaliści od SEO/SEM i od reklamy internetowej.
Do serwisu zakupowego przeszedł z GG Network.
Wydawca powiększył portfolio witryn o serwis internetowy Gotujmy.pl.
Marketer szykuje się do silnego wsparcia swoich ziemniaczanych produktów.
Reklama nadawcy wprowadzała w błąd - uznał UOKiK.
Właściciel m.in. kanału Universal Channel ma nowego szefa marketingu.
Spółka tworzy magazyn na tablet.
Na jego czele stanęła Agnieszka Jasieńczuk.
Agencja przygotowała akcję "Głęboko pod ziemią".
Nowy operator rekrutuje w Facebooku perkusistów.
Dom mediowy pozyskał klienta, który wcześniej go przetestował. Joanna Czekaj awansowała na Google evangelist.
Za kreację po raz kolejny odpowiada Publicis.
Nową stronę internetową przygotowała agencja Spin House.
Marketer wybierze wtedy agencję dla dwóch swoich brandów.
Producent chce w ten sposób promować marki swoich herbat.
Jego treść to: "Użytkownicy Galaxy są kreatywni".
Google testuje nowe funkcje, żeby utworzyć narzędzie do komunikacji w miejscu pracy.