poniedziałek, 10 września 2012
Wobec wątpliwości, czy Sportfive miała prawo sprzedać tylko płatną transmisję meczu Polaków z Czarnogórą, część dostawców telewizji wycofała mecz ze swojej oferty. Ale nie wszyscy - Cyfrowy Polsat już zachęca do rezerwacji kolejnego spotkania - z Mołdawią.
O budżet firmy powalczą trzy agencje.
W efekcie badań wyodrębniono 11 segmentów widzów.
Aż 57 proc. ankietowanych w badaniu IQS wskazywała Lotto jako najbardziej rozpoznawalnego sponsora olimpiady.
Agencja stworzyła platformę blogową.
Pierwszy, wyłącznie tabletowy magazyn dla kobiet prawdopodobnie wejdzie do oferty Atmediów.
Firma oferująca rozwiązania outsourcingowe, w tym call center, przygotowała specjalną ofertę.
MarketShare będzie odpowiedzialna za pierwszą polską edycję programu lojalnościowego BtoC marki Velvet.
Nowa linia farb do włosów Palette Salon Colors ma być swoistym "dopalaczem" dla rozwoju marki.
Za działania marki Unilever odpowiada MSL Group.
Dzięki niej bank liczy, że pozyska co najmniej 100 tys. nowych klientów.
Steven Allison z Adobe i Tomasz Kreczmar z Hyper+ są kolejnymi prelegentami imprezy.
Bank rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę.
Amazon zamierza pod koniec października wprowadzić na brytyjski rynek swój najnowszy tablet Kindle Fire. Ma to też skutkować utworzeniem 2000 nowych miejsc pracy.
Marketer podpisał kontrakt, na mocy którego w brytyjskich kinach premierowe pokazy będą poprzedzane obrandowanym kontentem.
Koreański producent przedłuży umowę sponsorską ze zwycięzcą ubiegłorocznej edycji piłkarskiej Ligi Mistrzów, londyńskim klubem Chelsea.