wtorek, 11 września 2012
Kolejny gracz rusza z kampanią reklamową pożyczek gotówkowych.
Michał Szynel będzie odpowiadał za dział sprzedaży i współpracę z domami mediowymi.
Do zespołu dołączyła Agnieszka Michalska jako interactive designer.
W trakcie wakacji do "plażowych" hotspotów ING logowano się ok. 138 tys. razy.
Operator kontynuuje kampanię oferty pre-paid.
Krzysztof Wierzbicki nowym strategic plannerem agencji.
Nowa marka będzie zajmować się kanałem mobile.
Sieć podsumowała wyniki za drugi kwartał.
Marketer promuje także nową, ekologiczną technologię Eco Bubble.
Loteriada zanotowała rekord liczby uczestników.
Reklama pojawi się w kilku tysiącach egzemplarzy 396-stronicowego październikowego wydania magazynu.
IBM zaangażował swoje agencje, aby sprzedawały oprogramowanie Smarter Commerce swoim klientom.
Starbucks na Wyspach idzie w ślady Costa Express.