piątek, 14 września 2012
Business development director rozstaje się z agencją.
Firma Rafała Oracza stała się jednym ze współwłaścicieli spółki FX Entertainment - właściciela Gamfi.
Marketer wprowadza lek OTC na bóle głowy i migrenę.
Z telewizji odchodzi dyrektor biura koordynacji programowej.
Dotychczasowy będzie szefem Citroena w Chinach.
Odpowiada m.in. za realizację strategii sprzedaży.
Magazyn kobiecy tylko na tablety znalazł się w czołówce bezpłatnych polskich aplikacji.
Wkrótce ruszy kampania reklamowa z udziałem nowej ambasadorki firmy.
Awans w strukturach firmy badawczej.
Nowym redaktorem naczelnym dwutygodnika została Agnieszka Jastrzębska.
Jedno z najstarszych i największych call center straciło płynność finansową.
Nowy system jest oparty na platformie mobilnej.
FIC promuje jesienną ramówkę.
Seminaria oraz pokazy w ramach projektu Cannes Lions Imagination Day odbędą się 23 października w Multikinie Złote Tarasy.
Totalizator realizuje wspólną akcję promocyjną z "Faktem".
Producent dachówek ceramicznych marki Creaton wybiera na drodze przetargu agencję 303.
Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na przygotowanie nowej propozycji pozycjonowania dla marki Wienerberger.
Agencja Y&R Poland wygrała przetarg na kluczowy projekt Danone w Rumunii.
Konsumenci na filmie wykryli fałszerstwo.
Barclays Bank zapowiedział w Wlk. Brytanii przegląd agencji marketingu bezpośredniego, odpowiedzialnych za obsługę szacowanego na 11 mln funtów budżetu.
Nowe urządzenie Apple będzie przydatne zwłaszcza do akcji kuponowych.