poniedziałek, 17 września 2012
UOKiK uznał, że połączenie dwóch platform satelitarnych nie zagrozi konkurencyjności na rynku.
Autorem kreacji kampanii piwa Perła jest agencja reklamowa Raymond z grupy Y&R.
OMG Poland kupiła pakiet kontrolny w Gamfi.
Prezes wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" zapowiada, że spółką będzie kierował przynajmniej do czerwca przyszłego roku.
Marcin Bruś client partnerem regionu CEE w polskim oddziale FB.
Agencja poszerza portfolio usług.
Działania są częścią globalnej kampanii marketera.
Karol Piekutowski awansuje w strukturze firmy.
Firma telemarketingowa ma nowego klienta.
Internet ma coraz większy wpływ na to, co, a przede wszystkim gdzie i za ile kupujemy - wynika z najnowszego raportu ACNielsen Polska.
Wprowadza Nescafe w saszetce.
Marketerzy w kolejnej akcji promują wspólnie swoje produkty.
Firma zmieniła nazwę i identyfikację wizualną.
Marketer rusza z kolejnym etapem długofalowego programu konsumenckiego.
Twarzą kampanii została modelka Lys Inger.
Planowane działania będą obejmować portale w Wielkiej Brytanii, we Francji i w Niemczech.
Marka promuje się w związku z premierą nowego filmu.
W związku z informacją w MMP24 prezentującą dane o rynku kinowym opublikowane przez Multikino, a następnie repliką New Age Media, otrzymaliśmy oświadczenie od prezesa spółki Multikino Media.