środa, 19 września 2012
Były szef ZOG-u obejmie funkcję CEO Equinox Polska.
Menedżerka odpowiada za kategorię feminine care w Europie Środkowej.
Branża notuje wzrost ilościowy, niestety, średnia cena piwa spada.
Marketing banku przeszedł reorganizację.
Wydawnictwo Bauer podpisało umowę licencyjną z wydawnictwem Arnoldo Mondadori Editore na wydawanie magazynu "Grazia".
Za 75 proc. akcji Onetu TVN otrzyma 956 mln zł w gotówce.
Trzy nowe osoby zasiliły agencję.
Umowa partnerska dotyczy sprzedaży i promocji kampanii opartych na materiałach social wideo.
Ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji.
Najnowszą kampanię Vegety kieruje przede wszystkim do kobiet.
Działania prowadzone są w telewizji.
Po raz kolejny za działania promocyjne odpowiada Grupa Eskadra.
Głos w dyskusji na temat danych dotyczących rynku kinowego zabrał kolejny gracz.
Agencja nadal będzie obsługiwać wszystkie brandy marketera w zakresie kampanii online.
CEO dementuje rynkowe plotki. Chce się skupić m.in. na rozwoju wyszukiwarki i mobilnej oferty reklamowej.
Nestle rozpoczęło w Wlk. Brytanii dwutygodniowe wsparcie promocji konsumenckiej, której sześciu zwycięzców otrzyma czeki wartości 10 tys. funtów.
Według badania przeprowadzonego przez instytut The Talent Business najbardziej "pożądanym klientem" na Wyspach Brytyjskich jest firma Nike.