piątek, 21 września 2012
Za miesiąc mają ruszyć testy techniczne pomiaru widowni telewizji w komputerach i na tabletach; wciąż nierozwiązana pozostaje jednak kwestia finansowania.
Menedżer awansował w strukturach koncernu.
Były szef Infor Biznes, wydawcy "Dziennika Gazeta Prawna", poszerzył kompetencje w agencji Sare.
Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.
Został członkiem zarządu oraz business unit directorem.
Natalia Mikłuszka objęła stanowisko koordynatora projektów.
Zmiana nawyków zakupowych wymusiła wprowadzenie zmian w strukturze sprzedażowej.
Sony będzie jedynym partnerem TVP z branży RTV w tym projekcie.
Agencja Change Integrated przygotowała kolejną kampanię reklamową dla Banku Millennium. 30-sekundowy spot reklamowy ma podkreślać najważniejsze, wizerunkowe atrybuty banku, tj. nowoczesność zbudowaną na tradycyjnych wartościach: solidności, kompetencji i zrozumieniu potrzeb klienta.
Formaty rich media będą dostępne w aplikacjach i serwisach mobilnych WP.
Grupa oficjalnie rozstaje się z Opcomem i otwiera agencję Eskadra Interactive.
Pakiet Xaxis Social Analytics Suite umożliwia reklamodawcom zakup odsłon w serwisie Facebook, a tym samym pozwala koordynować zakup reklam w tym serwisie z pozostałymi wydatkami na reklamę w mediach cyfrowych.
Marka z Grupy Adweb zajmie się pozycjonowaniem i kampaniami reklamowymi w wyszukiwarkach dla sklepów skupionych w iStore.
Reklamy można targetować także po operatorze, modelu telefonu czy systemie operacyjnym.
Marketer uruchamia platformę internetową Mężczyzna Marzeń.
Marketer planuje promocję konsumencką i silne jej wsparcie w kilku kanałach.
Z importerem rozstała się po niespełna roku pracy.
Paweł Niezgoda i Grzegorz Suchecki zdecydowali się zbyć swoje udziały w Grey Group Polska na rzecz WPP.
W tym roku do 20 kategorii konkursowych wpłynęło 145 prac zgłoszonych przez 63 agencje komunikacji marketingowej i reklamodawców.
Grey EMEA otrzymała w Brukseli cztery statuetki Euro Effie. Sukces biur agencji z Dusseldorfu, Paryża i Londynu zapewnił Grey EMEA tytuł Agency Network of the Year.
Sieć podwoi otwarcia sklepów do roku 2020.
Bacardi po rozstaniu z nowojorską agencją Johannes Leonardo (współpraca trwała około roku) ogłasza globalny przetarg reklamowy.
To pierwszy projekt kawiarniany w Europie, który obywa się bez gotówki.