środa, 26 września 2012
Nestle, Polkomtel, P&G i Danone redukują wydatki od kilku do kilkudziesięciu procent.
Jako dyr. generalna kategorii napojów odpowiadała za realizację konkretnych projektów.
Podlega jej region Europy Środkowej.
Do zespołu obsługującego Microsoft dołączyli Karolina Sitkowska i Mateusz Namysłowski.
Atmedia będzie sprzedawać reklamy wideo w serwisach VoD TVP.
Marketer rusza z działaniami w związku z 20-leciem istnienia firmy.
Działania realizowane są wspólnie z firmą Streetcom.
Agencja poszerza współpracę z dotychczasowym klientem.
O 60 proc. wzrośnie liczba gospodarstw w panelu instytutu GfK Polonia.
Sieć sprzeciwia się sprzedaży alkoholu nieletnim.
Marketer wprowadza specjalną aplikację dla Galaxy SIII i Galaxy Note 10.1.
Marketer reklamuje perfumy firmowane nazwiskiem znanej piosenkarki.
Marketer rusza ze wsparciem serów topionych w plastrach.
Za nowy layout strony odpowiada agencja Soul and Mind.
Marketer wspiera swoją dziecięcą markę aktywnościami w internecie.
Za realizację działań dla Mlekołaków odpowiada agencja Hand Made.
Za drugą odsłonę również odpowiada agencja Heart & Brain.
Menedżer odpowiada za jeden z serwisów Grupy Allegro.
Kolejna wojna o patenty, tym razem między gigantami sportowymi.
Kampania "It doesn't count if" jest adresowana do kobiet.
Dyrektorem kreatywnym giganta został Jean Paul Gaultier.