czwartek, 4 października 2012
Za rok nowy operator komórkowy chce mieć 15-20 proc. rozpoznawalności, a za trzy lata milion użytkowników.
Grupa Maspex Wadowice wybrała agencję, która obsłuży markę napoju energetycznego.
Właściciel stacji Eska TV i Polo TV chciałby wprowadzić kolejny kanał informacyjny.
Menedżerka zastąpi Michael Knusta.
Objęła nowo utworzone stanowisko menedżera sprzedaży korporacyjnej.
Znany kucharz promuje sprzęt fotograficzny.
Firma planuje wzrosty z usług telemarketingu, obsługi klienta i windykacji.
Projekt "Gotuj ze Svenem" przygotowała agencja JWT Warszawa.
Głównym kanałem dotarcia w kampanii jest internet.
Tytuł jest jedynym miesięcznikiem notowanym na parkiecie.
Jest to kolejna realizacja agencji dla tej marki.
Projekt zwraca uwagę na ryzyko związane z rozpowszechnianiem gier hazardowych wśród młodzieży.
Najwięksi reklamodawcy podczas Advertising Week podjęli temat najnowszej wersji przeglądarki Internet Explorer Microsoft.
Sieć stwierdziła, że retusz zdjęć był "naruszeniem wartości firmy".
Marketer ogłasza przetarg na agencję reklamową dla marki w Wielkiej Brytanii.