poniedziałek, 8 października 2012
Firma szykuje się do wprowadzenia badania GfK NIS.
Po kilku miesiącach markater postanowił nie zmieniać domu mediowego w Europie Wschodniej. Tym samym w Polsce nadal będzie obsługiwany przez PHD Media Direction.
Operatorzy kablowi powinni utrzymać abonentów pakietów socjalnych, gdyż to oni najszybciej zdecydują się na bezpłatną cyfrową telewizję naziemną.
Kiedy użytkownik wyloguje się z platformy, zostanie mu wyświetlona reklama jednego z fan page'ów. Nowy format działa na zasadzie dniówki w systemie rezerwacyjnym.
Dyrektor generalny po czterech latach żegna się z firmą.
Klienci banku będą mogli płacić rachunki na poczcie bez prowizji.
Objęła funkcję communication managera.
W agencji pracuje jako senior digital designer.
Kampania obecna jest na terenie Małopolski, Śląska, Opolszczyzny oraz Dolnego Śląska.
Istniejąca od 2010 r. spółka Masspay wkracza w ostatnią fazę przygotowań do uruchomienia uniwersalnego systemu płatności.
W ramach akcji dziennikarze i gwiazdy składają życzenia sklepowi.
Firma ustalała ceny produkowanych przez siebie drzwi. Decyzję prezes UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Obecna nazwa Brand Connection to BPN Poland.
Marketer przygląda się ofertom dwóch agencji.
Brand masła orzechowego może zostać sprzedany za 300-400 mln dolarów.
Rok setnych urodzin marka Oreo zakończy reklamą podczas rozgrywek pucharu Super Bowl.
Marka herbat Unilevera stworzyła aplikację, która daje konsumentom możliwość wygrania pieniędzy lub zapasu produktu wystarczającego na pół roku.