poniedziałek, 15 października 2012
Szef Universal McCann mówi, że obecnie jest najwięcej zapytań o rozwiązania nastawione na efekt.
Na razie jako promocję - do 28 listopada.
Prezes Presspubliki chce jeszcze w październiku wypuścić kolejny numer magazynu.
Z firmą rozstaje się PR manager.
Z Viacomu odchodzi jego communications manager.
Novem Group wzmacnia dział new business i dział sprzedaży agencyjnej.
Urodzinowe wydanie dwutygodnika w nowym wyglądzie i czterech mutacjach cenowych.
W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Centrum Wolontariatu wspierają konkurs 100 Procent - Nagrody Wolontariatu Pracowniczego.
Microsoft udostępnił usługę Zune Music Pass. Do Polski ma wejść Spotify.
Dwutygodnik będzie dostępny za 99 gr.
Bloger docenił szybkość reakcji redakcji dziennika.
Działania reklamowe potrwają co najmniej do końca br.
Działania mają na celu wzrost świadomości marki z portfolio firmy Ranbaxy.
Google Cultural Institute poszerza ofertę.
Kolejna marka rozpoczyna działania w blogosferze.
Tanie linie lotnicze umożliwiają dostęp do tematycznych audioprzewodników miejskich.
KFC chce zachęcić konsumentów do jazdy na rowerze.
W ubiegłym miesiącu firma osiągnęła najwyższe w historii udziały. Wkrótce ruszy z promocją nowego modelu Kia Cee'd kombi oraz swoich najważniejszych modeli.
Zuzanna Ziomecka i Marcin Prokop autorami koncepcji nowego "Przekroju".
Dom mediowy kupi media dla kampanii informacyjnej Komisji Europejskiej.
Firma sprzedaży bezpośredniej zaprosiła do prac nad strategią - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer nie potwierdza tych informacji.
Agencja przygotuje kampanię radiową.
Marketerzy szukają pomysłów na pozycjonowanie marki.