wtorek, 16 października 2012
Operatorzy znów prześcigają się w ofertach "no limits" - tym razem w prepaidzie.
Sponsor narodowej drużyny postanowił wykorzystać dzisiejszy piłkarski szlagier do akcji marketingowej.
Porównywanie cen przez sieci handlowe jest dozwolone - orzekł Sąd Apelacyjny w Krakowie, oddalając w całości powództwo sieci Lidl przeciw Tesco.
Agencja specjalizująca się w field i shopper marketingu weszła w skład grupy Walk i zmieniła nazwę na Walk Promotion.
Po francuskim amancie przyszedł czas na klimaty jakby rodem z nowojorskiego Harlemu.
Firma konsultingowa zatrudniła Michała Czarneckiego, dotychczas związanego z Viacomem.
Zastąpił na tym stanowisku Marcina Prokopa.
Orange po raz kolejny zatrudnia swoich reklamowych bohaterów do wizerunkowej rywalizacji z konkurentem i jego reklamowym aktorem.
Agencja ma kolejnego account managera.
Polsat Media wkrótce rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w Polsat Sport News.
Ten model emisji reklam jest pochodną produktu Top Reach Brand z portfolio IDMnetu.
Do zespołu TVN dołączył nowy specjalista ds. zakupów programowych.
Na kilka tygodni przed pierwszym wyłączeniem nadawania analogowego rusza kolejny etap kampanii naziemnej telewizji cyfrowej.
Malaga, Tiki Taki i Kasztanki jako propozycja na zimowe wieczory.
Knorr ruszył z promocją swoich produktów w sieciach kin.
Ruszyła kampania Spomleku promująca sery.
W wyniku poszerzenia współpracy agencja zajmie się obsługą Red Bulla w Facebooku.
Sponsorowany przez Red Bulla skok austriackiego śmiałka Felixa Baumgartnera, kiedy to po raz pierwszy człowiek bez pomocy statków powietrznych przekroczył szybkość dźwięku, obejrzało już od niedzieli ponad 8 milionów internautów. Jest to najwyższy wynik w historii tego serwisu.
Niebawem sprzedaż Coke Zero może wyprzedzić Coca-Colę Light.
Supermarket jako pierwszy w UK wprowadza aplikację, która umożliwi klientom skanowanie produktów za pomocą smartfonów i płacenie za nie przy kasie za pomocą QR kodu.
Akcja jest jednym z kilku działań, które mają zwiększyć sprzedaż.
Nowa kampania sosów HP skierowana jest do młodych mężczyzn.