środa, 17 października 2012
Firma szuka nowego kierownika ds. PR marek.
Była szefowa komunikacji marketingowej Citi Handlowego, a wcześniej Plusa, prawdopodobnie dołączy do zespołu menedżerskiego powstającego banku.
W miejsce poprzedniego brandu producent wprowadza markę Optima i zapowiada silną kampanię.
Do tej pory głównym udziałowcem Wykopu pozostawała spółka Garvest.
Premiera systemu to najważniejszy projekt marketingowy Microsoftu w br.
Producent kosmetyków dołączył do grona najbardziej luksusowych marek europejskich.
Projekt działa pod wspólną nazwą "Filmowy świat Disneya".
Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe promujące kampanię "Ryzykować trzeba umieć" prowadzoną przez dom maklerski X-Trade Brokers.
Agencja prowadzi działania w edukacyjnym serwisie klienta i pracuje nad jego nową wersją.
Marka Dr Ireny Eris znalazła się na drugiej pozycji w kategorii pielęgnacji młodej cery.
Akcji towarzyszy kampania w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.
W aplikacji można również przechowywać w formie elektronicznej bilety wstępu i karty członkowskie.
Osią działań reklamowych jest prasa i internet.
Dom mediowy przygotuje komunikację dla marki Bambino.
Firma odzieżowa wybrała dom mediowy Carat.
Internetowy gigant testuje wydawanie kart kredytowych dla małych firm.
Kampania z Hongkongu sugeruje, że męski zapach potrafi skusić nawet pewną słynną lesbijkę.
W niemieckich kinach reklamy pojawią się od 1 listopada.
W przeddzień startu Baumgartnera Nestle próbowało wykorzystać stratosferę do promocji swojej marki.