czwartek, 18 października 2012
Firma chce na nowo wybrać agencje do kompleksowej obsługi.
Operator przyznaje, że oferty "no limits" obniżyły przychody, a rywalizacja jeszcze przybiera na sile.
Agencja finalizuje akwizycję agencji interaktywnej.
Były szef FireFly Interactive jest właścicielem internet software house.
New Age Media zaprezentował bardzo dobre dane.
Wcześniej związana była z agencją interaktywną Opcom.
Serwis wprowadza wiele ulepszeń.
Magazyn kobiecy wyłącznie na tablety zaprezentował niektóre dane czytelnictwa.
Trzeci operator wprowadza ofertę identyczną jak dwaj jego konkurenci.
Netizens Peppermint autorem pierwszej tak szeroko zasięgowej kampanii marki Bonduelle.
BBDO Warszawa i MEC przygotowały kampanię dla Mercedesa.
Działania obejmą media własne i internet. Przewidziano również aktywności niestandardowe.
Agencja odpowiada za strategię i realizację kampanii dla marki.
Nowy serwis internetowy Ministerstwa Spraw Zagranicznych przygotowała agencja Digital Wonderland.
Kraft Foods rozpoczął przetarg.
Marka zrywa związki z Armstrongiem.
Drugi kwartał był lepszy, niż się spodziewano.
Zmiana strategii marki w Wielkiej Brytanii.