wtorek, 6 listopada 2012
Dom mediowy przeprowadził restrukturyzację, aby dostosować zespół do obsługi Unilevera.
Zwolnienia to efekt publikacji "Trotyl we wraku tupolewa".
Kanały BBC mają wejść do oferty Polsat Media.
Akwizycja na rynku call center.
Broker chce pozyskiwać partnerów, którzy pomogą mu znaleźć firmy zainteresowane zaangażowaniem w wybrane projekty specjalne.
Agencja poszerza kompetencje i zatrudnia szefa kreacji.
DDB przygotowała dla PKO BP kolejną kreację z Szymonem Majewskim.
Operator zaproponował użytkownikom prepaid nielimitowane rozmowy i SMS-y, ale jako promocję - do 30 listopada.
Marka stawia na wygodne opakowanie i akcentuje zdrowe żywienie.
Prezes UOKiK uznała, że spółka naruszyła zbiorowe interesy konsumentów zapisami w regulaminach sprzedaży tradycyjnej i online. Kara to ponad 970 tys. zł.
Agencja Grandes Kochonos przygotowała dla operatora trzy 15-sekundowe świąteczne spoty.
Reklamodawca będzie mógł kupić emisję w bloku zwiastunów filmowych.
Dom sprzedaży podnosi ceny o 7 proc. w prime timie.
Agencja pracuje dla tej marki od 2009 r.
Redaktorem prowadzącym serwisu jest Marcin Sobolewski.
Właściciel kilku kanałów zaprasza agencje do udziału w konkursie.
BAV Consulting obsłuży Instytut.
Marki Budweiser, Bud Light i Stella Artois będą obsługiwane przez digitalową agencję AKQA w Stanach Zjednoczonych.
Coca-Cola uruchamia serwis społecznościowy, który ma konkurować z Instagramem i Flickrem.
Tesco startuje w Wlk. Brytanii ze swoją świąteczną kampanią. Tym razem Boże Narodzenie ma być w niej traktowane jako czas "uczuć", a nie "sezon komercyjny".