piątek, 9 listopada 2012
Dyrektor kreatywny po 6 latach pracy rozstaje się z agencją.
W minionym kwartale PTC powiększyła bazę klientów o ponad pół miliona. To efekt rocznej ważności kont w prepaid.
Grupa wygenerowała 35-proc. wzrost przychodów po III kwartałach br.
Kraft Foods promuje batony.
Tak wynika z badań przeprowadzonych przez PBI.
Artystka kabaretowa i jej reklamowe alter ego znów reklamują ofertę największej sieci kablowej.
Użytkownicy aplikacji Cyfrowe Książki mogą dzięki niej mieć stały dostęp do e-booków czy e-prasy.
Sieć wprowadza formy Slider i Sitekick, bazujące na kreacji flashowej.
Działania marki P&G skupiają się na telewizji i kanałach internetowych.
Poprzednio związana była z agencją 180heartbeats + Jung von Matt.
W kolejnej odsłonie działań brand hero jest teściowa.
Nagrodzone prace z Polski zostały zrealizowana przez Platige Image oraz agencję DDB Warszawa.
Obowiązki menedżera ds. PR przejął Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu firmy.
Jak wynika z naszych informacji, za obsługę działań internetowych będzie odpowiedzialny dom mediowy Value Media.
Dom mediowy pozyskał budżet centrów handlowych.
Trwa przetarg na planowanie i zakup mediów dla banku.
Argentyńczyk występuje w kampanii adresowanej w USA do mniejszości latynoskiej.
Organizacja Fathers 4 Justice nawołuje do bojkotu ich zdaniem seksistowskiej reklamy.
W kampanii marka wysyła bałwana na romantyczny spacer z ukochaną.
Producent zabawek, firma Lego, ogłosił w Wlk. Brytanii przetarg kreatywny.