środa, 28 listopada 2012
Dom mediowy wygrał obsługę marketera i zastąpi Starlinka.
Budżetu broni Pride & Glory Interactive. W konkursie są jeszcze cztery agencje.
Operator zaprosił agencję do prac m.in. nad programem 5Plus.
Liczba sprzedanych polis wzrosła w ciągu roku o 47 proc., a zebrane składki o jedną trzecią.
Według analizy Equinox Polska koncerny średnio wydają 3,7 tys. zł na reklamę każdego sprzedanego auta.
Marka lodów Unilevera będzie dostępna w kubkach w dwóch wersjach smakowych.
Nowe expandowane kreacje to większe dostępne reklamy w formacie rich media.
Jak wynika z naszych informacji, magazyn zadebiutuje z ceną 2 zł.
Chociaż firma sprzedała w tym roku sporo więcej wycieczek, ucierpiała jej rentowność; touroperator rozpoczął już sprzedaż oferty na lato 2013.
Wraz z przejęciem wydawca wprowadzi zmiany w magazynie motoryzacyjnym.
W listopadzie iBillboard Polska powiększył zespół o dwie nowe osoby.
Nowość w menu komunikowana jest w TV i na materiałach POS.
Zgodnie z procedurami bank weryfikuje umowy dotyczące współpracy z partnerami marketingowymi.
Dom mediowy kupi media dla kampanii "Bilet świąteczny".
Agencja Płodni.com zajmie się przygotowaniem grudniowej kampanii dla marki Tchibo.
Dom mediowy weźmie udział w akcji promującej bursztyn na rynkach zagranicznych.
Zeznający przed brytyjską komisją rządową zajmującą się unikaniem podatków przedstawiciele Amazona ujawnili rzeczywiste wyniki finansowe firmy za rok 2011.
Kolejny sukces sponsoringowy Red Bulla - po Red Bull Stratos (transmisja skoku Baumgartnera wygenerowała rekordową liczbę ponad 8 mln odsłon w YouTube), marketer znowu postawił na "właściwego konia", którym okazał się niemiecki kierowca Sebastian Vettel.
Alex Bogusky po raz kolejny wzbudził kontrowersje w branży reklamowej.