czwartek, 6 grudnia 2012
Nowym prezesem ma zostać Włodzimierz Schmidt, a stanowisko dyr. generalnego, które zajmuje Jarosław Sobolewski, ma ulec likwidacji. Przedstawiciele IAB na chwilę obecną odmawiają komentarzy.
Zarządzanie działem marketingu przejęła Elżbieta Wójcik.
Firma kupuje markę i zapowiada, że wyda 12 mln zł na jej promocję z udziałem amerykańskiej aktorki.
Teraz Nejfeld rozwija projekt pod nazwą Touch Me.
Firma Juupstore zaprezentowała raport dotyczący rynku mobile w Polsce.
Do agencji dołącza dwóch pracowników działu design.
Grey Group, MediaCom, EMLab, Citybell Conuslting i Data Solutions pracują przy wprowadzeniu nowej marki.
Na rynku debiutuje butik Neue Modell.
Szymon Pepliński nowym head of creative technology w DDB i Tribal DDB.
Zespół Millward Brown SMG/KRC ma nowego szefa zespołu.
Autor filmu reklamowego, który wygrał konkurs Liberty Direct, nie tylko dostanie 10 tys. zł, ale jego film zostanie dziś wyemitowany w charytatywnym bloku reklamowym w Polsacie.
Firma outsourcingowa wdroży nową usługę.
Za działania reklamowe w serwisie Facebook odpowiada agencja Socializer.
Od drugiego numeru nakład wzrośnie o 50 tys. egzemplarzy.
Globalne działania promujące Galaxy S III nabierają tempa.
Sieć perfumerii przedłuża współpracę z dotychczasową agencją PR.
Marketer zapowiada rozległe działania na Wyspach.
Gotowy jest już system do monitorowania wpływów z systemu cashback.
Film animowany dla marki Booster jest stylizowany na działania komunikacyjne Red Bulla.