środa, 12 grudnia 2012
Przedstawiciele agencji nie komentują naszych doniesień.
Poprzednio związana była z agencją interaktywną Mosqi.to.
Agencja zatrudniła nowe osoby do działu produkcji i client service. Do 27-osobowego zespołu dołączyły trzy kolejne.
Usługa opracowana została przede wszystkim z myślą o reklamodawcach, którzy do tej pory prowadzili działania reklamowe w internecie we własnym zakresie.
Dwie dołączyły do zespołu klienckiego, jedna do SEM & performance.
Marka Vaio przy okazji sprawdza, gdzie i w jakich warunkach najczęściej korzystamy z laptopów.
Wsparcie reklamowe odbywa się w stacjach telewizyjnych oraz online.
Dzięki temu marka cydru chce zwiększyć rozpoznawalność.
Jak twierdzą przedstawiciele Microsoftu, to największa - "pod kątem skali i ambitnych założeń" - interaktywna kampania OOH w historii tej firmy.
Tygodnik "Advertising Age" przyznał tytuł Marketera Roku 2012 firmie Chrysler Group (należącej obecnie w 58,5 proc. do Fiata), której marketingiem od końca 2009 roku kieruje Francuz - Olivier Francois.
Według Marketingmagazine.co.uk najlepszą agencją marketingową na Wyspach Brytyjskich w 2012 była BBH, która odzyskała ten tytuł po siedmiu latach.
Program zaprasza do udziału 10 firm, które zdecydują się na inwestycje w technologie, żeby wesprzeć aktywnych ludzi.
W nowym brazylijskim spocie dezodorant chroni nawet przed starzeniem.