czwartek, 17 stycznia 2013
Była szefowa komunikacji marketingowej Plusa przechodzi do największej firmy energetycznej w kraju.
Operator liczy, że za rok 100 tys. użytkowników będzie mu płacić 2 mln zł.
Były szef biura reklamy w PMPG dołączył do zespołu wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze".
Telewizja chce najpóźniej w kwietniu przyszłego roku wystartować z nowym kanałem.
Biuro reklamy ma kolejnego account managera.
Agencja pozyskała kolejnego klienta.
Status Łukasza Misiukanisa w Facebooku z wczoraj wywołał dyskusję w branży. Tylko kto na tym skorzysta, a kto straci?
Sponsor reprezentacji Polski w piłce ręcznej przy mistrzostwach świata.
Agencja odpowiada za zbudowanie marki w kanale online.
Redakcja portalu rozszerza dział sprzedaży.
Agencja Schulz Brand Friendly autorem kreacji sieci kin.
Fundacja współpracuje z agencją przy realizacji strategii internetowej.
Rusza proekologiczny serwis producenta aparatów fotograficznych.
Ekspozycja w Szczyrku zaprezentuje najnowsze osiągnięcia marki.
Konkurs firmy farmaceutycznej na finiszu.
Serwis udoskonala narzędzia wyszukiwania.
Odzieżowy gigant będzie oferować ubrania do tenisa.
Zmarł twórca największej niezależnej firmy PR.