wtorek, 29 stycznia 2013
Światowa premiera filmu o katastrofie smoleńskiej przyciągnęła ponad 1,9 mln widzów. To najlepszy wynik w historii stacji i drugi w historii całego segmentu kanałów tematycznych.
Z biura reklamy odchodzi szef ds. mediów nietelewizyjnych.
Agencja reorganizuje team obsługi P&G.
Firma badawcza rozpoczęła sprzedaż monitoringu wydatków reklamowych w internecie.
Walk podał korzystne wyniki finansowe za 2012 rok.
Agencja BTL ArtGraph (Grupa Andmore) przygotowała ogólnopolską kampanię promującą korzystanie ze środków dodatkowych do zmywarek oferowanych przez markę Finish (producent - Reckitt Benckiser).
Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa suplementu diety Arthron Complex pt.: "Sposób na zdrowe kolana".
Sieć wprowadziła do menu "Festiwal Pizzy".
Ruszyła kampania przekąski Bruschette Maretti. Jest to pierwsza kampania tego producenta na naszym rynku.
Agencja rozpoczęła współpracę z oddziałem Instytutu Zdrowia i Urody "Yasumi".
Do udziału w przetargu zgłosiły się cztery agencje mediowe.
Insignia przedłuża umowę z klientem na kolejne dwa lata.
Jako uzupełnienie bezpłatnej usługi dla posiadaczy jej smartfonów Nokia wprowadza wersję płatną, z dodatkowymi funkcjonalnościami.
Research In Motion będzie mocno wspierać nowy model telefonu w czasie Super Bowl.
Markę z jabłkiem pokonała spółka Exxon Mobil.
Jak poinformowali przedstawiciele brytyjskich sieci Asda, Sainsbury's oraz Tesco, rośnie liczba skarg klientów związana z dystrybucją przez tych marketerów produkowanego w Polsce energetyka Black Energy, którego ambasadorem jest Mike Tyson.
Marka spogląda w przeszłość na swoje 30-lecie i chce zachować lifestyle'owy charakter.
Spot reklamowy przygotowany dla Barclays PLC, brytyjskiego dostawcy usług finansowych, powoduje skargi w Urzędzie Standaryzacji Reklamy (ASA).