wtorek, 5 lutego 2013
Reklamodawcy zmniejszyli ograniczenia marketingowe? A może korzystają z "low season"? Pierwsze podsumowania wydatków pokazują wzrost wydatków reklamowych w telewizji?
Poprzednio obsługą serwisów wydawcy zajmowała się sieć Evolution Media Net.
Po dwóch miesiącach współpracy z nowym domem mediowym Value Media działania reklamowe telekomu osiągnęły najwyższą liczbę konwersji w historii firmy.
Klienci polskiego T-Mobile będą mogli wygrywać bilety na koncert w Warszawie 25 lipca.
To pierwsza kampania telefonów koreańskiego producenta zrealizowana od początku do końca w Polsce.
Agencja zatrudnia brand managera.
Pierwsza dziesiątka witryn pozostaje na swoich miejscach. Pod względem real users zyskał, i to nieznacznie, wyłącznie Facebook.
Do domu mediowego dołączył nowy media planner/buyer.
FoodCare prowadzi komunikację również w social mediach.
Nowe osoby dołączyły do wydawnictwa.
W ramach współpracy OMG przeprowadzi kampanie efektywnościowe w celu pozyskania dużej ilości leadów.
Pięć projektów studia Redkroft na podium międzynarodowego konkursu Design For Business.
Gorący Kubek z nową strategią.
W walentynki rozpocznie się kampania cukierków z Wawelu.
Grupa Żywiec wybiera agencję dla swojej największej pod względem wolumenu marki.
Pięć trendów, które miały wyróżnić spoty reklamowe przygotowane na 47. finał według magazynu "Time".
Koncern Unilever zapowiedział wprowadzenie bardziej ekologicznych opakowań dezodorantów linii Sure, Dove oraz Vaseline. Relaunch tych produktów zostanie w Wlk. Brytanii wsparty kampanią komunikacyjną o wartości 13 mln funtów.