wtorek, 19 lutego 2013
Nowy dyrektor kreatywny i dyrektor finansowy w zespole agencji. Dyrektor zarządzający prawdopodobnie odejdzie z McCann Warsaw, ale ma pozostać w grupie.
Z McCann Warsaw do Havas Worldwide.
Skorzystał na sponsoringu Euro 2012 i urósł także dzięki wynikom Harnasia, Kasztelana i Okocimia.
Nowy senior art director w agencji.
Maciej Józefowicz zastąpił Tomasza Wiśniewskiego w trójmiejskim oddziale Radia Eska.
Agencja JWT Warszawa jest odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję kampanii IKEA.
Medium wiodącym jest internet.
Agencja odświeżyła serwis korporacyjny producenta FMCG.
Telewizja Puls ma nowego z-cę dyr. ds. programowych.
Polscy klienci uzyskali dostęp do serwisu Wilogo, za pośrednictwem którego mogą wybrać np. projekt logotypu.
Marka wybrała agencje i dom mediowy.
Ruszyła kampania promocyjna ciastek wspierająca poszerzenie portfolio marki Krafta.
Trwa kampania viralowa marki.
Bezpośredni dystrybutor kosmetyków na rynku polskim powierza agencji realizację działań PR.
Marketer prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów.
Jak wynika z naszych informacji, przewoźnik prowadzi przetarg na obsługę online.
Agencja pokonała czterech konkurentów i zajmie się obsługą ATl i BTL operatora.
Producent najpopularniejszego na świecie ketchupu zostanie przejęty przez konsorcjum złożone z należącej do Warrena Buffetta firmy Berkshire Hathaway oraz funduszu inwestycyjnego 3G Capital Managament.
Największy europejski detalista elektroniki chce uzyskać w br. 10 proc. sprzedaży z internetu.
Chris O'Donnell dołączy do zespołu Posterscope Worldwide w trybie natychmiastowym.