czwartek, 7 marca 2013
Maciej Filipkowski został wiceprezesem odpowiedzialnym za mobile i IT, Marcin Bołbot zaś - za elektronikę konsumencką.
Operator liczy jednak na powrót do rozmów.
W ub.r. Provident Polska zwiększył liczbę klientów, dzięki czemu wzrosły jego zyski.
Operator chce się pokazać jako nowoczesny, a markę - jako otwartą na przyszłość.
Dom mediowy stworzy team dla social mediów i usług mobilnych.
Zmiany w dziale sprzedaży firmy.
Nowi artyści na pokładzie agencji.
Szefem public relations został Roman Jamiołkowski, były rzecznik prasowy Fortum Power and Heat Polska.
Za kampanię odpowiadają Wunderman i Universal McCann.
Agencja poszerza ofertę o samodzielne usługi projektowe w zakresie szeroko pojętej grafiki oraz tworzenia stron internetowych.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Serwis przeszedł do Evolution Media Net i będzie obsługiwany przez tę sieć reklamową najbliższe dwa lata.
Nietypowa komunikacja marki z segmentu baby food, w której udział wzięli tylko ojcowie.
Firma farmaceutyczna wykorzystała marketing zapachowy do promocji preparatu.
Firma nawiązała współpracę z Amberstone Associates.
Dwie "amerykańskie" kanapki i frytki, debiutuje nowość.
Palette rusza z loterią sygnowaną przez Annę Dereszowską.
Marketer rozstrzygnął przetarg.
World Federation of Advertisers ma nowego przewodniczącego.
Firma uruchomiła globalną komunikację dla linii Originals.