poniedziałek, 18 marca 2013
Doświadczona marketerka znająca branżę FMCG dołącza do firmy.
Warszawski oddział jest jednym z 11 biur DataXu/Mexad na świecie.
Dom mediowy chce stworzyć sieć partnerów, którzy uzupełnialiby ofertę firmy.
Telewizja Publiczna dostała więcej pieniędzy z wpływów abonamentowych. Jednak jej przychody spadły poniżej 1 mld zł.
Współpracę z Payback Hyundai rozpoczyna promocją z okazji 20-lecia firmy w Polsce połączoną z wyprzedażą aut z rocznika 2012.
Menedżer przeszedł do firmy Ingenious Technologies, zajmującej się technologią e-marketingową.
Strategic planner zmienia agencję.
Rafał Garszczyński i Krzysztof Busz dołączyli do grupy ABC Data.
Przychody operacyjne banku w 2012 r. wzrosły o 2,5 proc.
Szansa na rozwój w usługach dodatkowych.
Nowa odsłona kampanii Orange autorstwa agencji Publicis.
Firma Grana wybrała agencję Aldentro do zaplanowania i przeprowadzenia działań product placement dla marki Inka w roku 2013.
Do pakietu Zet Barometr dołączy sieć Antyradia, a do Zet Barometr+ stacje Antyradia i Chilli Zet.
Dziennik ruszył z loterią, w której daje podwójną szansę na wygraną.
Marketer rozstrzygnął przetarg online.
Sieć sklepów rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową.
Dom mediowy z grupy Publicis otrzyma budżet wart ponad 350 mln dolarów.
Agencja Droga5 przygotowała swój pierwszy spot reklamowy dla marki.
Zadaniem agencji Rainey Kelly Campbell Roalfe/Young & Rubicam będzie wypromowanie World News i BBC.com.