czwartek, 28 marca 2013
Do wydawcy "Rzeczpospolitej" i "BusinessWeeka" przechodzi blisko 10-osobowy zespół marketingowy Ringier Axel Springer Polska.
Kolejna kontrowersja wokół NC+ - abonentom, którzy wybiorą jeden z dwóch najtańszych pakietów NC+, operator może wyłączyć kilkanaście kanałów i nie będą mogli protestować.
Firma digital signage nie prowadzi już działalności.
Przy przychodach wyższych o jedną dziesiątą zarząd obiecuje wypracować 2,3 mln zł zysku. Spółka miała ponad 11 mln zł straty w ub.r.
Tomasz Karolak został szefem polskiego oddziału firmy.
Dominika Sikora awansowała w strukturach redakcji.
Rekomendacje mają dotrzeć do ok. 28 tys. rodziców.
Agencja startuje z pierwszym projektem dla nowego klienta - Animex.
Agencja odpowiada za prowadzenie fanpage'a tej marki w Facebooku.
Agencja wdroży nowy serwis marki i będzie odpowiadać za SEO.
Wydawca zwiększa format, ale cenę i nakład pozostawia bez zmian.
Trzecia edycja HackWro pod nazwą "Sky is not the limit“.
Przetarg interaktywny zakończył się sukcesem dla agencji z grupy Aegis Media - wynika z naszych informacji.
Umowy z agencjami zostały podpisane na dwa lata.
Poprzednio te projekty prowadziła agencja Hypermedia Isobar.
Dentsu Inc. zakończył proces akwizycji Aegis Group, której wartość szacuje się na 5 mld dolarów.
Marketer przygotowuje się do premiery nowego modelu.