środa, 3 kwietnia 2013
Ważą się losy współpracy Grupy Maspex Wadowice z domem mediowym - wynika z naszych informacji.
Zaproszenie prezesa NC+ zostało odrzucone przez założyciela antyfanpage'a.
Reklamy ubezpieczyciela w Komisji Etyki Reklamy.
- W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości usług - wskazuje szef marketingu i sprzedaży Liberty Direct.
Detalista ma nowego kierownika do spraw marketingu.
Digital trading director żegna się z firmą.
Po kilku miesiącach pracy w Canal+ Cyfrowym menedżer wrócił do Viacom International Media Networks.
Trzech menedżerów objęło nowe stanowiska w firmie.
Agencja ma nowego senior strategy plannera.
ITI Neovision grozi kara do 10 proc. ubiegłorocznych przychodów.
Tuż przed otwarciem pierwszego sklepu Louis Vuitton w Polsce marketer mianuje osobę odpowiedzialną za komunikację.
Wydawca wprowadziła nowe kompetencje w ramach działu sprzedaży.
Nowa osoba odpowiada za strategię komunikacyjną grupy.
Marka szuka odpowiedniej twarzy do swojej kampanii.
Japoński producent promuje największe rozmiary telewizorów - od 60 do 90 cali.
McDonald's dołącza do zestawów dla dzieci figurki bohaterów nowego filmu.
W lutym klienci wydali na ten kanał 1,7 mln zł brutto.
Tribal DDB przygotował spot viralowy dla fundacji.
Na rynek w USA trafia Head & Shoulders o zapachu Old Spice.
W Wlk. Brytanii Coca-Cola zakończyła 12-letnią współpracę z domem mediowym Vizeum i przekazała wart 30 mln funtów budżet do MediaComu.
Patrick Collister został head of design Google.
Jo Blundell po dwóch latach pełnienia funkcji odchodzi.
Na Wyspach wesprze je intensywną kampanią w telewizji.