czwartek, 18 kwietnia 2013
Marketer szuka domu mediowego dla biznesu kawowego.
Połączone wydawnictwo ma być przeciwwagą dla Wydawnictwa Bauer i Edipresse Polska.
Nad kampanią pracuje Leo Burnett, start niebawem...
Narzędzie opracowane przez A&I - dział badań MEC - wprowadzane na kolejnych rynkach.
Polska agencja w międzynarodowym konkursie.
Biuro reklamy TVN Media zajmie się także obsługą reklamową serwisów internetowych dwóch nadawców telewizyjnych.
Wrocławska stacja ma nowego właściciela.
Zwycięskie teamy będą reprezentować Polskę w Young Lions Competition w Cannes.
Wcześniej pracowała w agencji Marketing House należącej do grupy Havas Worldwide.
Do agencji dołączają Marta Kamińska i Dawid Maj.
Discovery Media, dział sprzedaży czasu reklamowego kanałów z portfolio Discovery Networks CEEMEA, rozpoczął międzynarodowy projekt dla marki Sharp.
Akcja prowadzona jest na fan page'u B. Brothers.
Rusza kampania promocyjna Jojo iLike.
W Facebooku ruszyły działania pod hasłem "Miej oko na kapsla".
Agencja odpowiedzialna jest za pozyskanie partnerów oraz komunikację powstającego programu - "Kubica szuka talentów" - mającego za zadanie promować młode talenty w sporcie motorowym.
Publikujemy poszerzenie informacji nt. zakresu obowiązków Roberta Stępniewskiego.
W USA ruszyła kolejna odsłona kampanii "Prawdziwe piękno".
Chociaż wyniki sprzedażowe są gorsze od oczekiwanych, przedstawiciele Tesco wyrażają zadowolenie z nowej strategii komunikacyjnej zaproponowanej przez agencję Wieden + Kennedy.
Nowy format będzie wprowadzony latem.