środa, 24 kwietnia 2013
Nowy dom mediowy w GroupM kompletuje zespół.
Po raz kolejny tytuł Agencji Roku dla Saatchi & Saatchi. Nie przyznano grand prix.
Integer wchodzi na rynek we współpracy z firmami kurierskimi i firmami e-commerce.
Platforma zawiera m.in. informacje o kondycji polskiego konsumenta oraz opinie o stanie polskiej gospodarki i gospodarstw domowych.
Wydawca tygodnika poszerza zasięg swojego biznesu i uruchamia Polityka Insight.
Do sprzedaży w 950 punktach trafią marki Aspirin i Rennie.
Online Ekspert ma stanowić precyzyjną i bezpieczną formę komunikacji na forach internetowych. Usługa reprezentuje markę w sposób oficjalny i całkowicie jawny.
Agencja wsparcia sprzedaży pozyskała nowego klienta.
Agencja jest autorem kreacji do nowej kampanii Orange dla Firm "21 powodów, że lepiej być w Orange".
Sieć sklepów szykuje się do zmiany wizerunku.
Twarzą kampanii dla marki Halls jest Marcin Prokop.
Firma poszerza zakres komunikacji.
Agencja zajmie się komunikacją marki w serwisie Nk.pl.
Właściciel marki Cukier Królewski nawiązuje współpracę z agencją Veneo.
Umowa została podpisana na rok.
W I kwartale straty sięgnęły 71 mln dol. mimo wzrostu przychodów.
Wartość globalnych transakcji wyniosła 41 mld dolarów.
Międzynarodowa szkoła Billund ma bawić i jednocześnie edukować dzieci.
Na Wyspach Brytyjskich Reckitt przegląda oferty agencji digital.
Bielizna pozwala zakochanym czuć swój dotyk na odległość.