wtorek, 30 kwietnia 2013
Z firmy odchodzi dotychczasowy partner i dyrektor strategiczny.
Oprócz telewizyjnego spotu operator przygotował także filmiki do internetu.
Konsument umacnia marketerów w przekonaniu, że efekt "ROPO - Research Online, Purchase Offline" to fakt i całościowe zarządzanie komunikacją marki oraz monitorowanie ścieżki zakupowej klientów jest obecnie koniecznością.
Tygodnik powiększył dział polityczny.
"Charaktery" rozwijają się o kolejne magazyny.
W czwartek 2 maja serwis się nie ukaże.
Agencja marketingowa Płodni.com rozpoczęła współpracę z marką Kubuś należącą do Grupy Maspex Wadowice w zakresie prowadzenia dla niej działań wizerunkowych i komunikacyjnych w portalu społecznościowym Nasza Klasa.
Społecznościowy gigant przejmuje spółkę Parse za 85 mln dol.
Marketer prezentuje "styl bycia" telefonu w obliczu "szalonej" konkurencji.
Nowe narzędzie ma przynieść 20-proc. wzrost sprzedaży.
Budweiser wprowadza innowacyjny kubek, który podczas toastu loguje do Facebooka i dodaje nowych znajomych.
Marketer prowadzi intensywne badania nad nową włókniną dla przemysłu obuwniczego.