wtorek, 7 maja 2013
Polski oddział McCann Worldgroup został wybrany przez Zurich Insurance Group na swojego globalnego partnera marketingowego.
Będzie zarządzał działem strategii we wszystkich spółkach grupy.
Nowa spółka szykuje się do ekspansji.
Z TBWA\Tequila do Lowe GGK.
Film Reaktor i agencja Bardzo dla banku.
Klienci operatora za przedłużenie umowy lub doładowanie konta mogą liczyć na rabaty przy rezerwacji wakacyjnych wycieczek w biurze podróży.
Rusza kampania wspierająca zdjęcie logotypu z najcenniejszej marki FMCG.
Na dwuetapową kampanię reklamową wydawca zamierza wydać ok. 2 mln zł.
W nowym konkursie Jupika można wygrać wyjazd na letni obóz wypoczynkowy. Za akcję odpowiada OS3.
Wydawca ma nowego szefa BR.
Byler stanie na czele drugiego zespołu sprzedaży, pierwszym zarządza Agnieszka Kalbarczyk.
4fun Media powiększa zespół o channel managera oraz PR managera.
Ubezpieczyciel promuje nową ofertę OC.
Wilq, nowa "twarz" Hoop Coli, pokazuje, na czym polega bycie bohaterem.
Agencja zajmie się komunikacją sklepu online w social mediach.
Maspex kontynuuje inwestycje w Tymbark.
Umowę podpisano na rok.
Agencja stworzyła nową wersję portalu SzerokiKadr.pl.
Krakowska agencja zrealizowała billboard sponsorski dla linii Oeparol Stimulance.
Do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA Polska) dołączył nowy członek wspierający.
Agencja PR-owa obecnie zajmie się działaniami CSR.
Coca-Cola wraca w komunikacji dla swojej "pomarańczowej" marki z komiksową narracją i brand heroes.
Producent iPhone'a może mieć kłopoty ze wzrostami sprzedaży m.in w Chinach.
Marketer poprze swoją bajkową nowość kampanią za 3 mln funtów.
Uczestnicy mogą zgłaszać swoje filmy online.