sobota, 11 maja 2013
Wielokrotnie nagradzana kampania "Rak'n'Roll Records" wzbudziła wątpliwości co do oryginalności projektu podczas tegorocznego KTR.
International Advertising Association (IAA) wybrała swojego wiceprezesa światowego zarządu i szefa regionu europejskiego IAA na kadencję 2013-2016.
Havas Media i MediaCom Warszawa są na short-liście przetargu na obsługę TVN.
W tym roku Nivea for Men zmienia nazwę na Nivea Men.
Agencja Data Solutions i TNS Polska zbadały rynek programów B2B.
Po ośmiu latach z firmą rozstał się Paweł Franke.
Agencja przygotowała kampanię telewizyjną dla produktu Maślanka Mrągowska.
Ambasador marki Black w przyszłym tygodniu pojawi się w Warszawie.
Kampania wykorzystuje formaty displayowe oraz e-mail marketing.
Działania reklamowe zostały zaplanowane na 12 tygodni.
Firma wprowadza do menu sześć nowych dań.
W ubiegłym roku wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii wyniosły ponad 17 mld funtów.
Deklaracja jest związana z kontynuacją działań związanych z walką z otyłością w USA.
Projekt będzie odbywał się przy udziale MediaCom Sport.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii pod hasłem "Words Mark Children Forever".