wtorek, 14 maja 2013
W związku z odejściem Rafała Wyszyńskiego struktura analityczno-badawcza ma nowego szefa.
Telewizja kablowa przegląda oferty agencji mediowych.
Światowy operator i deweloper kin wielosalowych chce przejąć od ITI i Area Property Partners 100 proc. akcji polskiej sieci.
Firma kosmetyczna ruszyła z emisją filmów reklamowych zachęcających do współpracy.
PoradnikZdrowie.pl i Glamki.pl mają nowych redaktorów naczelnych.
Rusza ostatni etap komunikacji reklamowej Pożyczki Superszybkiej ING Banku Śląskiego. Na finał przygotowano nowe spoty.
Hasbro Polska zdecydowało się na kolejny konkurs SMS-owy, który ma wspierać sprzedaż produktu.
Wydawca ruszył z kampanią wizerunkową serwisu.
Ruszyły kolejne działania marketingowe Maspeksu.
Przetarg dotyczył obsługi marki w Europie Środkowej.
Grupa Żywiec szuka agencji do obsługi digital międzynarodowej marki.
Dom maklerski zmienił dom mediowy.
Agencja jest odpowiedzialna za projekt koncepcyjny, architekturę informacji oraz budowę całej strony WWW klienta.
Sieć będzie stawiać na celebrację wspólnych chwil i przyłoży większą wagę do komunikacji świąt.
Organizacja zielonych przekonuje, że z powodu plastikowych butelek masowo giną ptaki.
Marka Lego podzieli się zyskami ze sprzedaży z tym, który zgłosi najciekawszy projekt konstrukcji z klocków.