czwartek, 16 maja 2013
Bilans ratują przychody od abonentów telewizji satelitarnej.
Spadki w kategorii prasowej oraz kinowej miały istotny wpływ na wyniki spółki za I kwartał br.
Pierwsza na świecie aplikacja ułatwiająca zapamiętywanie twarzy poszukiwanych przestępców.
Agencja powiększa dział kreacji.
Za kreację kampanii odpowiada Iwo Zaniewski z agencji PZL.
Szczecińska firma testuje nowy system dotarcia z reklamą.
Telewizja chce ograniczać koszty, wprowadzając outsourcing.
Wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" ma nowego PR managera.
Kampanię przygotowały: G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
Nowy klient w portfolio agencji.
Nośnikiem przekazu są wiadomości SMS oraz MMS.
Zuzanna Gębka i Marcin Markowski dołączają do agencji będącej partnerem Group M.
Nowy wariant 3 w 1 z brązowym cukrem zadebiutuje w sobotę.
Operator planuje rozpisanie przetargu.
Spółka rozstrzygnęła konkurs na opracowanie i wdrożenie koncepcji komunikacji interaktywnej.
BlackBerry Messenger (BBM) planowo ma być darmowy na platformach iOS i Android.
Wystartowała kampania "Wonderfilled" wykorzystująca format filmu animowanego dla dzieci.
Watchdogs oskarżają brytyjskiego operatora turystycznego firmę Thomas Cook za propagowanie w reklamach nieodpowiednich postaw i zachowań wśród dzieci.