wtorek, 28 maja 2013
Struktura negocjacyjna Starcom MediaVest Group i ZOG tworzą nowe stanowisko od mediów cyfrowych.
Marek Rak przeszedł z PepsiCo do Unilever Polska, gdzie został VP customer development.
Firma nie podaje jakich marek dotyczy przegląd.
W ofercie reklamowej Grupy TVN wprowadzono pakiet obejmujący witryny publikujące kontent wideo.
W tym roku kończy się pięcioletnia umowa z agencją AlterArt.
Pokieruje nim Agnieszka Piętka.
Trzy nowe osoby dołączają do agencji.
Projekt realizowany jest w modelu success-fee.
Radio rusza z kampanią reklamową, w której wystąpił Szymon Majewski.
Równolegle ruszają trzy nowe kampanie produktów Valeanta autorstwa Suzan Giżyńskiej.
Siecią zarządza Magdalena Walczuk, project manager LeadR.
Kampania potrwa cztery miesiące.
Zwycięska agencja zajmie się przygotowaniem materiałów promocyjnych dla linii weterynaryjnej.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania interaktywne nowej kategorii kosmetyków do pielęgnacji ciała.
Wieden & Kennedy przejmuje budżet reklamowy Mondeleza przeznaczony na promocję cukierków Halls.
Włoska firma ruszyła z niestandardową kampanią "White shoe".
Marketer obiecuje w zamian za praktyczną aplikacje sławę i 230 tys. euro.