
czwartek, 13 czerwca 2013
Top News
-
Jury konkursu marketingu bezpośredniego zakończyło pracę.
-
Kampania "Podziel się radością" ma odsłonę na interaktywnym outdoorze.
-
Szefowie Monster Media Group uruchamiają nowy projekt online.
-
Agencja ma nowego digital strategy and development directora.
Kraj
-
Gra jest oparta na licencji Akinatora, zakupionej od firmy Elokence, kampanię online przygotowała VML Poland.
-
Właściciel m.in. takich marek jak Soraya czy Dermika wprowadza na rynek męskie preparaty firmowane marką katalońskiego klubu sportowego.
-
Dostawcami tytułów są m.in. Gameloft czy Vivid Games.
-
Autorem koncepcji, wdrożonej nie tylko na rynku polskim, jest holenderska agencja Brult.
-
Sieć oferuje dwa nowe smaki pizzy, kolejną sałatkę i orzeźwiające napoje.
-
Zabawa "Małe wielkie odkrycie" jest komunikowana reklamowo w mediach ogólnopolskich.
-
Maspex rusza z wielką akcją samplingową dla Tymbarka Gazzzowanego.
-
Agencja obsłuży działania komunikacyjne marki w social mediach.
-
Marka oferuje letnie smaki napojów w nowych opakowaniach.
-
Marketer zmienia opakowania i formułę proszków.
-
Ruszyły intensywne działania ciastek Mondeleza.
-
Po zmianach m.Interia.pl udostępnia wszystkie serwisy, które znajdują się na stronie głównej.
-
Za pomocą aplikacji stworzonej przez GoldenSubmarine użytkownicy tabletów mogą w przyjemniejszy sposób zgłębiać wiedzę o chemii.
Przetargi
-
Agencja zajmie się organizacją letniego roadshow dla marki.
Zagranica
-
Nowy globalny szef strategii w agencji.
-
General Motors rezygnuje z usług agencji Fallon z grupy Publicis i wybiera Hill Holliday, Campbell-Ewald i Lowe.
-
Firma podkreśla, jak wielkie znaczenie w dotarciu do młodych konsumentów mają social media.
-
Dwie firmy uruchomiły niestandardowe działania.
-
Na Wyspach sieć będzie oferowała nową usługę.