czwartek, 20 czerwca 2013
Marketer rozesłał wstępne zapytania ofertowe na planowanie i zakup mediów.
Senior brand manager Heinekena pożegna się wkrótce z marką.
Tak przynajmniej wynika z badań Ipsosu przeprowadzonych na zlecenie ING Banku.
Producent z pomocą agencji PZL promuje piwo z lemoniadą.
Agencje zaangażowane w kampanie to VML Poland, MediaCom, Los Mejores i Young & Rubicam.
Wystartowała międzynarodowa kampania marki.
Dla respondentów najciekawszą formą promocji jest obniżenie ceny produktu, do wzięcia udziału w konkursie zachęca zaś Polaków gwarancja otrzymania nawet drobnej nagrody.
Evolution Media Net traci obsługę Wprost.pl i Dorzeczy.pl.
Budżet został zdobyty w wyniku przetargu.
Region czeka na duży odzew ze strony turystów.
Rozpoczynają się działania online marki z portfolio Coca-Cola Poland Services.
W przetargu na dwa brandy startowało pięć agencji.
Marka należąca do Yum Brands kończy współpracę z agencją Martin z grupy Interpublic.
Były marketer Procter & Gamble w nowej roli.
Dalian Wanda Group ma 91,8 proc. udziałów w firmie produkującej jachty z siedzibą w Poole.