piątek, 21 czerwca 2013
Kamas zostanie zastępcą dyr. marketingu BGŻ. Prudential szuka następców.
Firma licencyjna ma nowego szefa w Europie Środkowo-Wschodniej.
Michał Kazimierczak, CEO Young & Rubicam Brands, restrukturyzuje grupę.
CEO DDB Warszawa został wiceprezesem stowarzyszenia.
Zmiany mogą dotyczyć reklamy żywności adresowanych do dzieci oraz sfery digital.
Artur Gasiński i Adam Popielski jako nowi członkowie dołączyli do zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Portal ma nowego senior account managera.
Sieć domów mediowych wprowadza Momentum, autorskie rozwiązanie, które bezpośrednio wpłynie na zmianę planowania strategicznego.
Monitoring polega na analizie hashtagów oraz opisów zdjęć.
Type-in to nowy w Polsce format reklamowy będący połączeniem przekazu reklamowego z uwierzytelniającą technologią przepisaniową.
Głównym kanałem komunikacji jest kino, gdzie działania koordynuje New Age Media.
Grupa K2 realizuje kampanię promującą ideę segregacji śmieci.
Akcję realizuje dział e-PR agencji Roots PR.
Agencja przygotowała kampanię z okazji Światowego Dnia Uchodźcy.
Agencja PR ma nowego klienta. Umowa obowiązuje do końca tego roku.
Gourmet Foods wybrał dom mediowy do obsługi marki Dilmah.
Obejmie stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w Europie.
Firma ma do wydania na Wyspach 135 mln funtów.
Piosenkarka promuje markę Popchips w konwencji "Aniołków Charliego".