poniedziałek, 24 czerwca 2013
180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam i Getin Bank Poland nagrodzeni na festiwalu.
Zamiast trzypoziomowej struktury pozostaną dwa poziomy stanowisk menedżerskich. Cel: usprawnienie i redukcja kosztów.
K2 przechodzi do dalszego etapu - wynika z naszych ustaleń. Marketer nie ujawnia szczegółów.
Firma ubezpieczeniowa rozpoczęła rekrutację na wolne stanowisko.
Spośród top trójki wydatki zwiększył tylko Starcom.
Spółka spodziewa się zysku zarówno po I połowie roku, jak i na koniec 2013 r.
Liczba formatów zmniejszy się o ponad połowę. Ich wygląd zostanie uspójniony.
Dom mediowy poszerza liczbę obsługiwanych marek z grupy VW.
Jeśli chodzi o liczbę "obsłużonych" turystów, dysproporcja jest jeszcze większa.
Po konsolidacji dwóch spółek zespół zostanie zredukowany.
Universal McCann i Men at Work autorami kampanii jednego z kluczowych produktów Bakomy.
Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.
Marka chce zaistnieć w otoczeniu modowo-lifestyle’owym oraz kojarzyć się z popularnym obecnie trendem związanym z rowerami miejskimi.
Rusza kampania rekomendacji Dacii.
Agencja będzie odpowiadać za promocję produktu Bulionetka Knorr w 2013 roku.
Agencja realizuje kampanię wspierającą akcję "Podaruj dzieciom dwa kubki mleka Bebiko Junior".
Dziennik "The Wall Street Journal" o negocjacjach firm technologicznych.
Marketer ogłasza strategiczne zmiany w kierownictwie firmy.
Marka po raz kolejny angażuje swoich fanów.