środa, 26 czerwca 2013
Stowarzyszenie na walnym zgromadzeniu wybrało nowe władze.
Konsumenci w ślepych testach porównają Pepsi z konkurencją. Polska wersja spotu ma usunięte logotypy Coca-Coli.
Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.
Dotychczasowa head of business awansuje w strukturach spółki.
Z firmą kosmetyczną rozstał się marketing manager.
We wszystkich kinach sieci Helios i Cinema City prowadzone będą także działania off-screen promujące ten serwis.
Sieć będzie sprzedawała powierzchnię reklamową serwisu Pewex, głównie pod działania niestandardowe oraz w kanałach tematycznych.
Agencja zajmie się komunikacją marketingową Inni Living Concept.
Agencja odpowiada za wsparcie promocyjne eventu Rockstar Energy Drink Mad Skillz.
Firma wprowadziła magazyn na iPada poświęcony tenisowi. Zamierza go pakietować z serwisem Facetpo40.pl.
Agencje rozpoczęły współpracę przy kampanii promocyjnej nowej platformy usług doradczych.
W maju i czerwcu br. w sześciu największych miastach Polski marka z portfolio Unilever przeprowadziła akcję "Drzewa miłości Carte d’Or".
Dom mediowy wypromuje nowy kompleks biurowo-handlowy w centrum Warszawy.
General Motors stawia na rynki rozwijające się.
Według analiz eMarketera rynek reklamy mobilnej w Wielkiej Brytanii osiągnie prawdopodobnie wartość 1 mld funtów.
Marketerzy wydali ponad 30 mld dolarów na reklamę w Stanach Zjednoczonych.