poniedziałek, 1 lipca 2013
Były szef marketingu Prudentiala, PZU i Orange dyrektorem marketingu segmentu postpaid.
Obowiązki dyrektora departamentu komunikacji marketingowej banku pełni Tomasz Ziemiński.
Pięć sieci domów mediowych powalczy o budżet marketera.
Dotychczasowy szef sprzedaży i marketingu rynku prywatnego będzie teraz w pełni odpowiadał za wszystkie kanały sprzedaży.
Po kilku miesiącach pełnienia obowiązków menedżerka prezesem zarządu.
Nowe grupowanie w wynikach badania Megapanel PBI/Gemius oparto na dwóch utworzonych w tym celu rejestrach: usługodawców i grup usługodawców.
W ciągu kilku miesięcy trwania akcji polski projekt stał się najlepszym w Europie. Promocja potrwa do października br.
Bank obsługujący 1,6 mln klientów wesprze inicjatywę pod auspicjami PKO BP.
Wzrost kosztów wydawniczych jest głównym powodem zmiany ceny egzemplarzowej.
Abonenci będą mogli obejrzeć m.in. "Nędzników".
Wprowadzona na przełomie roku marka nabiera tempa.
Umowa ma na celu edukację i profesjonalizację rynku eventów.
W konkursie brały udział także firmy z Niemiec i Włoch.
Marketer zakończył przegląd dla swojego kluczowego biznesu.
Internetowy gigant chce uprzedzić ruch Apple.
Fani marki wybiorą trunek, nazwę i etykietę.