czwartek, 1 sierpnia 2013
Dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT wcześniej pracował w agencji Point of View.
O2 zadecydowało o większej integracji działań autonomicznej dotychczas agencji z biurem reklamy Grupy.
Doświadczona menedżerka po pięciu latach powraca do KP.
Reklamodawcy mogą wprowadzać lokalne marki do gotowych produkcji nadawcy.
Wydawca chce skupić się na kanałach, które zapewnią bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej dziennika.
Na europejskich trasach pasażerowie nie dostaną już darmowych kanapek. Będą je mogli kupić.
Goldbach Multichannel ma łączyć m.in. obszary reklamy online, mobilnej i digital signage.
Google przygotowało nowe rozwiązanie dla agencji i reklamodawców. Polska jest drugim krajem na świecie, w którym rusza nowy program.
Klasa biznes oraz pasażerowie klas elite i premium będą mogli poczytać luksusowy magazyn "Inspire".
Marketer promuje napój energetyczny w telewizji.
W zakres obsługi wejdzie m.in. audyt i optymalizacja dotychczasowych serwisów internetowych spółki oraz kampanie performance'owe.
Jak podaje raport IPA, budżety marketingowe zanotowały najwyższy wskaźnik w okresie od 2007 roku.
Według Bloomberga liczy, że będzie ich sprzedawał za 2,5 mln dol. dziennie.
W pierwszym półroczu firma sprzedała 2,39 mln samochodów na świecie i zwiększyła przychody o 5,8 proc. w porównaniu z ub.r.
Potentat alkoholowy ogłosił wyniki finansowe za okres do 30 czerwca 2013. Największy wzrost sprzedaży Diageo odnotował w regionie Ameryki Łacińskiej i na Karaibach.
Eksperymentalny odkurzacz Electroluksa wydaje muzyczne dźwięki zamiast charakterystycznego warczenia.