środa, 25 września 2013
Chodzi o niedoszły projekt mobilnej telewizji z 2009 r. UOKiK już dwa lata temu uznał, że operatorzy zmówili się, by utrącić konkurencyjny projekt, i ukarał ich za to sumą 113 mln zł. Teraz niedoszły operator mobilnej telewizji chce zadośćuczynienia.
Producenci kawy wydają pięć razy więcej na wsparcie reklamowe niż producenci herbaty, wynika z podsumowań Equinox Polska. Ośmiu czołowych graczy zwiększyło wydatki.
Zwycięska firma będzie obsługiwać spółkę PL.2012+ do końca kwietnia 2014 r.
Łącznie w minionym sezonie kluby Ekstraklasy zarobiły 442 mln zł, o 2,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Ich zadłużenie sięga 412 mln zł.
Capital One Advisers będzie doradzać giełdowej firmie w szukaniu nowych obszarów inwestycji. Pierwsze przejęcie ma nastąpić w ciągu kilku miesięcy.
Agencja tworzy nowe stanowisko.
Warszawskie biuro firmy nawiązało strategiczne partnerstwo z butikiem kreatywnym 77 Creative, działającym na polskim i brytyjskim rynku.
Sieć drogerii razem z marką Persil Expert i Fundacją Nasza Ziemia wspierają świadomość ekologiczną uczniów.
Za jej przygotowanie odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Poprzednio związany był ze studiem Platige Image.
Autorem projektu jest Dawid Lekszycki z Focus Media Group.
A Marta Tchórzewska awansuje w dziale klientów bezpośrednich i reklamy afiliacyjnej.
Landing page jest elementem trwającej kampanii "Likwidacja szkód bez przeszkód". Dzięki quizowi, który znajduje się na stronie, można dowiedzieć się m.in. jaka jest najpopularniejsza trauma z dzieciństwa.
Do ich obowiązków należy bieżąca obsługa klientów oraz udział w projektach z zakresu new business development.
Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.
Dom mediowy zrealizuje najbliższą kampanię Ludwika.
Kampania rusza w tym miesiącu i potrwa do końca 2013 roku.
Satisfries, które pojawią się w amerykańskich restauracjach, będą miały o 40 proc. mniej tłuszczu niż frytki McDonald's. Tak przynajmniej twierdzi BK.
Firma po sukcesie kampanii Creme Egg, zamierza w swojej międzynarodowej strategii położyć nacisk na social media.
Czyżby linie kończyły z polityką ignorowania mediów cyfrowych?
Internetowy serwis aukcyjny rozpisuje europejski przetarg.