czwartek, 3 października 2013
Kilka miesięcy po odejściu z NC+ menedżerka będzie kierować spółką wydającą prasę.
Do grupy Starcom MediaVest dołączył menedżer Atmediów.
Na short-liście marketera jest pięć domów mediowych, w tym MediaVest, który dołączył w ostatniej chwili.
Dotychczasowy z-ca kierownika działu ekonomicznego "Rzeczpospolitej" stanął na czele siostrzanej gazety.
Nowe narzędzie pod nazwą Adfocus współpracuje ze światowymi systemami AdExchange.
Przychody operatora wzrosły w ub.r. o 29 proc., a zysk z działalności operacyjnej się podwoił.
To już druga w tym roku akcja rabatowa magazynu. Tym razem, jak twierdzi wydawca, będzie największa w Polsce.
Głównymi bohaterami działań w mediach są wiewiórki.
Kampania, która potrwa do 3 listopada, obejmie ponad 60 stacji TV i 80 rozgłośni radiowych. Uzupełnieniem będzie komunikacja online.
Marka dżinsów w jesiennej odsłonie kampanii.
Marketer wraca z akcją "0 proc." i proponuje klientom niższe ceny.
Sklep internetowy ma zmienić regulamin.
Agencja Momentum realizuje projekt dla centrów handlowych M1, zarządzanych przez Metro Properties.
Zwierzęta z ludzką twarzą to pomysł agencji AtomClick na akcję, w którą zaangażowali się znani aktorzy i artyści.
Reklamodawcy mogą wybierać target spośród różnych gatunków prasowych.
Działania realizowane są pod hasłem "Kieruj się rozsądkiem".
Reklamodawcy mają szansę na zwiększenie zainteresowania użytkowników aplikacjami mobilnymi ściąganymi z Facebooka.
Marka z portfolio Pernod Ricard inicjuje kolejne działania związane ze sztuką performatywną.
Firma kontynuuje działania w ramach "dzielenia się szczęściem".