poniedziałek, 7 października 2013
Znany marketer ponownie zajmie się marką Tyskie, której sukces współtworzył.
Interactive Solutions broni budżetu.
10-letnia współpraca Coca-Coli w zakresie obsługi interaktywnej z agencją K2 właśnie się zakończyła lub zmieni charakter.
Dyrektor marketingu rezygnuje ze stanowiska.
Product listing ads wyświetla się w samodzielnym polu po prawej stronie wyszukiwarki i jest niezależne od reklam Google Adwords.
Działania reklamowe potrwają do końca roku.
Dwutygodnik powiększa objętość o suplement "Wielki Świat".
Większość działań komunikacyjnych i kampania rekomendacji będą prowadzone w internecie i w Facebooku.
Agencja stworzyła aplikację, dzięki której internauci mogą określić, który z wariantów Tchibo Privat Kaffee jest dla nich najodpowiedniejszy.
Dla produktu Domestos Turbo Fresh marketer realizuje ciekawą kampanię outdoorową.
Maspex chwali się wynikami działań dla swojej marki.
Reklamodawcy mogą dotrzeć z treścią tylko do użytkowników, którzy zainstalowali już daną aplikację.
Marketer reklamuje nietypowy spektakl.
Za działania wspierające odpowiadają JWT Warszawa, dom mediowy MEC i Linea Recta.
BBDO, DDB, Saatchi & Saatchi i Grey Worldwide to agencje, które walczą o obsługę operatora na rynku polskim.
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej wybrało agencję.
Dystrybutor filmowy sprawdza ofertę domów mediowych.
Sieć chce rozbudować obszar e-commerce i nawiązać relacje z klientami za pomocą narzędzi cyfrowych.
Serwis zamierza więcej inwestować za granicą.
Facebook chce w końcu zarabiać na Instagramie.
Francuski parlament uchwalił ustawę, która ma wspomóc rynek książki.