środa, 9 października 2013
Dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather Advertising opuszcza agencję.
Po zakończeniu kampanii Biedronki, w której wzięła udział, prowadząca ma wrócić do programu.
Europarlamentarzyści odrzucili w głosowaniu medyczne restrykcje względem e-papierosów. Awantura o lobbing ze strony Philip Morris.
Umowa zakłada odkupienie przez MediaCap pakietu 53 proc. udziałów w polskiej grupie badawczej.
Broker rusza ze sprzedażą na listopad.
Nadawca wykorzystuje siłę marki kanału TVN24 i zastępuje TVN CNBC stacją TVN24 Biznes i Świat.
Wydawca prasy regionalnej organizuje konkurs reklamujący internetowy kontent.
Agencja będzie rekomendowanym partnerem dla klientów iBillboard w zakresie zakupu mediów online, a szczególnie działań RTB.
Siedem polskich agencji dostało nominacje w ośmiu kategoriach.
Głównym kanałem komunikacji są media online.
Omega Pharma rozpoczyna aktywności marketingowe swojego produktu.
Havas Worldwide Warsaw dla marki z portfolio Tan-Viet.
Sieć w ramach wznowienia produktów premium planuje marketingowy push.
Channel 4 to druga stacja wykorzystująca API sieci społecznościowych.