czwartek, 24 października 2013
Projekt będzie łączyć pomiar konsumpcji mediów z zakupami produktów FMCG.
Drugi na rynku producent piwa zanotował wyższe obroty, ale spadła mu rentowność.
W ciągu najbliższych dni do sprzedaży trafią odświeżone wydania czterech magazynów. Dla "Domu i Wnętrza" ma to być rewolucyjna zmiana.
Spółkę przejmuje Grupa O2 - jeśli UOKiK wyda zgodę na koncentrację.
Spółka będzie redukować emisję reklam, a także przychody z badań.
IGRZ publikuje dane z III kwartału br.
Firma pożyczkowa kolejny kwartał z rzędu zwiększa liczbę klientów i udzielanych pożyczek.
Specjalna oprawa meczu FC Barcelona z Realem Madryt.
Internetowy start-up ułatwiający zarządzanie działaniami PR został oficjalnie uruchomiony.
Ewa Bogiel przechodzi z Onetu, Magdalena Krzysztofczyk z Goldbach Audience.
Magazyn nie chce już być przewodnikiem podróżniczym.
Właściciele smartfonów mogą zarezerwować i kupić bilety dzięki aplikacji APP Cinema City, a także wejść na seans po okazaniu biletu w formie elektronicznej. Akcja otrzyma wsparcie reklamowe.
W ramach nowej promocji do 4 listopada goście McDonald’s mogą otrzymać bezpłatny kubek kawy.
Najstarszy branżowy serwis o marketingu i reklamie teraz jako aplikacja.
Kucharz będzie promował brand mieszanek sałat.
Sieć sklepów sprawdza oferty na planowanie i zakup mediów.
Reklama display nadal notuje dwucyfrowy wzrost, tak jak w pierwszym półroczu roku 2012. Na razie jednak najbardziej popularna pozostaje wersja telewizyjna.
Ponad 33 proc. aplikacji ściąganych na telefon pochodzi z USA, a oprócz tego w pierwszej piątce znalazły się wyłącznie kraje azjatyckie.
Holding mimo fuzji z Omnicomem nie zwalnia tempa. Tym razem inwestuje w Indiach.
Agencja będzie obsługiwała firmę w regionie Europy Północnej.