wtorek, 5 listopada 2013
Joanna Pilcicka, wieloletnia prezes wydawnictwa, pozostanie w nim jako doradca zarządu.
Team seniorski przejął zarządzenie kreacją w agencji po odejściu Jacka Maciejewskiego.
Prezes agencji z powodów osobistych odchodzi z agencji.
Do działu dołączyła Maja Porczyńska.
Kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie potrwa do końca roku.
Po 11 latach współpracy marki Heineken z agencją Alter Art wygasła umowa dwustronna dotycząca sponsoringu i patronatu tytularnego festiwalu.
W nowej kampanii ubezpieczyciel promuje polisy komunikacyjne i ubezpieczenia mieszkań.
Komórkowi operatorzy odkryli nowy sposób na walkę reklamową: blokowanie reklam konkurentów pozwami w wielu sądach.
Detalista chce umocnić pozycję swoich marek własnych.
Druga odsłona kampanii Eurobanku promującej kredytowy cash-back, czyli zwrot 5 proc. raty dla sumiennie spłacających.
Pepsi-Cola GB rusza z akcją opartą na mechanizmie nagród gwarantowanych.
Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa "Time" rozpoczynają sprzedaż wspólnego produktu na nowych zasadach.
Na antenie od wczoraj znów możemy usłyszeć Macieja Frączyka.
Wystartowała kampania pralin Wawelu: Malagi, Tiki Taków i Kasztanków. Wartość tego segmentu szacowana jest na ok. 1,5 mld zł.
Operator kablowy zaprosił agencje reklamowe do przetargu na obsługę kreatywną.
Lista agencji zaproszonych do udziału już jest zamknięta.
Do tej pory kampanie internetowe przygotowywała agencja BBDO Warszawa.
Wartość przewidywanego zamówienia wyniesie maksymalnie 220 tys. zł brutto.
Po stracie kolejnego klienta pozycja Tima Hippersona, CEO ZenithOptimedia, jest bardzo zagrożona.
Sieć kawiarni chce wzmocnić dotychczasowe programy, takie jak My Starbucks Rewards, a także wprowadzić program lojalnościowy.
Marketer uruchamia panel, który łączy muzykę i zapach.
Na stacjach benzynowych Tesco pojawią się specjalne skanery, które mają ułatwić trafienie z reklamą do odpowiedniej grupy klientów.