poniedziałek, 18 listopada 2013
Dzięki dostępności w naziemnej telewizji cyfrowej kanał zwiększa zasięg techniczny, rosną widownia i wpływy reklamowe.
Dotychczasowa szefowa Marquard Media na Węgrzech teraz będzie zarządzała polskim i czeskim oddziałem Burdy.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA prowadzi przetarg dotyczący ogólnopolskiej kampanii mediowej.
Kompania Piwowarska śladem Żywca sięga po boksera do reklamy piwa.
W wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" biznesmen kontrolujący obie firmy, które właśnie zapowiedziały połączenie w największą na rynku grupę mediowo-telekomunikacyjną, zapowiedział, że pozostaną one niezależnymi organizacjami.
Zaprezentowano short-listę konkursu. W konkursie głównym walczą jeszcze trzy polskie kampanie.
Przychody wzrosły o 12,6 proc., ale koszty jeszcze więcej - o ponad 20 proc.
Nowego CMO jeszcze nie wybrano.
Bohaterowie informują o ofercie FunPack HD z pakietami telewizji NC+.
PKO BP też przygotowało swoją świąteczną reklamę.
Fratria jest właścicielem m.in. takich serwisów jak wPolityce.pl i wSieci.pl.
Krakowska kampania, podobnie jak wcześniejsze jej odsłony, oparta została na działaniach w outdoorze. Po raz pierwszy został przygotowany spot.
Akcja będzie wspierana promocją konsumencką i ambientem.
Po 9 miesiącach 2013 r. Grupa Sfinks Polska osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 130,9 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 2,4 proc.
Nestle Youth Employment Initiative to inicjatywa koncernu na rzecz walki z bezrobociem wśród młodych ludzi w Europie.
Sieć elektromarketów prowadzi przegląd agencji mediowych.
Coca-Cola wybrała agencję, która zajmie się CRM-em w obszarze Europy Północno-Zachodniej, w tym w krajach skandynawskich.
Nowy układ kierowniczy swoich ciężarówek Volvo określa "największą nowością od czasów wynalezienia wspomagania". Reklama musiała więc być równie efektowna jak wynalazek.
Bupa, zgodnie z oczekiwaniami klientów, w najnowszej kampanii stawia na feedback i zaangażowanie użytkowników internetu.